Rekrutacja trwa!

więcej

Psychologia

więcej

Prawo

więcej

Kryminologia

więcej
Studia podyplomowe
więcej
Psychologia
więcej
Dietetyka
więcej
Kosmetologia
więcej
Pedagogika
więcej
Przeniesienie z innej uczelni
więcej

Kosmetologia — studia i zawód XXI wieku

« wróć

Z roku na rok zwiększa się zapotrzebowanie na usługi kosmetyczne. Nie jest to jednak zjawisko zaskakujące. Wzrasta bowiem świadomość społeczeństwa względem swojego wyglądu, przy jednoczesnym zwiększaniu się jego zasobów finansowych, a co za tym idzie wymogów. Świadomość coraz bardziej podejrzliwego konsumenta dotyczy także jakości i zawartości poszczególnych produktów. Dzisiaj liczy się przede wszystkim ich naturalny skład i pochodzenie. Zarówno kosmetologia, jak i każda inna dziedzina medyczna zmienia się, rozwija i poszerza swoją ofertę. Dzisiaj poruszymy temat tego, jakie nowinki i rodzaje usług są dostępne od całkiem niedawna, a o których wiedza jeszcze nie jest spopularyzowana. Obecna rzeczywistość udowadnia natomiast, że kosmetologia jest w stanie przekroczyć wszelkie bariery, a liczba celów niemożliwych do osiągnięcia zmniejsza się w szybkim tempie. Magnetyczne rzęsy? Lifting rzęs? Przyklejone brwi? Tak, dzisiaj to nic zaskakującego.

Co będzie modne w nadchodzących sezonach?

Szacuje się, że nadchodzący rok będzie rokiem wyjątkowego błysku i glamu. Przyklejanie rzęs dalej pozostanie w modzie, ale tym razem na piedestale pozostaną rzęsy naturalne i znacznie dłuższe niż dotychczas. Manicure hybrydowy i żelowy coraz mocniej będzie wypierany przez manicure tytanowy, który charakteryzuje się wykonaniem paznokci i uzyskaniem tego samego efektu co wcześniej, ale bez użycia lampy UV. To pozwoli uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń i skutków ubocznych dla paznokci. Co zmieni się w branży fryzjerskiej? To, że najmodniejsze staną się te włosy, które do tej pory były tak usilnie ukrywane i maskowane, czyli włosy siwe. W kwestii pielęgnacji twarzy natomiast pojawi się sporo produktów w piance i przeznaczonych do peelingu.

Przyszłość firm kosmetycznych

Na rynku kosmetycznym coraz większe znaczenie mają marki niestandardowe i niekonwencjonalne, które wybiły się na rynku mimo licznej i silnej konkurencji. Udało im się to dzięki swoim innowacyjnym produktom, nietypowemu marketingowi, ekologicznemu podejściu i swoją obecnością w social media. Produkty te określane są kosmetykami Indie i są tworzone przez niezależnych i pomysłowych producentów. Aby sprostać wysoko rozwiniętej już konkurencji o stałych pozycjach, nowe firmy wchodzące na rynek będą musiały wprowadzić mocne spersonifikowanie swoich produktów i wytworzenie z nich prawdziwych oryginałów. Podsumowując branża kosmetyczna bez wątpienia należy do tych, w które warto inwestować, a także kształcić.

created by: Strony Internetowe Łódź