Powered by Smartsupp

Start rekrutacji!

więcej

Drzwi otwarte

więcej

Stop depresji

więcej

Pracownia VR

więcej

Bezpieczeństwo wewnętrzne

więcej

Kryminologia

więcej

Kosmetologia

więcej

Prawo

więcej

Psychologia

więcej

Dietetyka

więcej

Pedagogika

więcej

Studia podyplomowe

więcej

Kosmetologia — studia i zawód XXI wieku

« wróć

Z roku na rok zwiększa się zapotrzebowanie na usługi kosmetyczne. Nie jest to jednak zjawisko zaskakujące. Wzrasta bowiem świadomość społeczeństwa względem swojego wyglądu, przy jednoczesnym zwiększaniu się jego zasobów finansowych, a co za tym idzie wymogów. Świadomość coraz bardziej podejrzliwego konsumenta dotyczy także jakości i zawartości poszczególnych produktów. Dzisiaj liczy się przede wszystkim ich naturalny skład i pochodzenie. Zarówno kosmetologia, jak i każda inna dziedzina medyczna zmienia się, rozwija i poszerza swoją ofertę. Dzisiaj poruszymy temat tego, jakie nowinki i rodzaje usług są dostępne od całkiem niedawna, a o których wiedza jeszcze nie jest spopularyzowana. Obecna rzeczywistość udowadnia natomiast, że kosmetologia jest w stanie przekroczyć wszelkie bariery, a liczba celów niemożliwych do osiągnięcia zmniejsza się w szybkim tempie. Magnetyczne rzęsy? Lifting rzęs? Przyklejone brwi? Tak, dzisiaj to nic zaskakującego.

Co będzie modne w nadchodzących sezonach?

Szacuje się, że nadchodzący rok będzie rokiem wyjątkowego błysku i glamu. Przyklejanie rzęs dalej pozostanie w modzie, ale tym razem na piedestale pozostaną rzęsy naturalne i znacznie dłuższe niż dotychczas. Manicure hybrydowy i żelowy coraz mocniej będzie wypierany przez manicure tytanowy, który charakteryzuje się wykonaniem paznokci i uzyskaniem tego samego efektu co wcześniej, ale bez użycia lampy UV. To pozwoli uniknąć niepotrzebnych uszkodzeń i skutków ubocznych dla paznokci. Co zmieni się w branży fryzjerskiej? To, że najmodniejsze staną się te włosy, które do tej pory były tak usilnie ukrywane i maskowane, czyli włosy siwe. W kwestii pielęgnacji twarzy natomiast pojawi się sporo produktów w piance i przeznaczonych do peelingu.

Przyszłość firm kosmetycznych

Na rynku kosmetycznym coraz większe znaczenie mają marki niestandardowe i niekonwencjonalne, które wybiły się na rynku mimo licznej i silnej konkurencji. Udało im się to dzięki swoim innowacyjnym produktom, nietypowemu marketingowi, ekologicznemu podejściu i swoją obecnością w social media. Produkty te określane są kosmetykami Indie i są tworzone przez niezależnych i pomysłowych producentów. Aby sprostać wysoko rozwiniętej już konkurencji o stałych pozycjach, nowe firmy wchodzące na rynek będą musiały wprowadzić mocne spersonifikowanie swoich produktów i wytworzenie z nich prawdziwych oryginałów. Podsumowując branża kosmetyczna bez wątpienia należy do tych, w które warto inwestować, a także kształcić.

created by: Strony Internetowe Łódź