Spotkania Koła Naukowego w projekcie Prospect
Serdecznie zapraszamy nauczycieli, pedagogów, edukatorów, trenerów do udziału w cyklu spotkań Koła Naukowego poświęconych tematyce edukacji obywatelskiej oraz service learning. Koło Naukowe organizowane jest w ramach międzynarodowego projektu edukacyjnego PROSPECT. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Spotkania odbywać się będą w następujących terminach: 23.09.2020, 30.09.2020 oraz 07.10.2020 o godz. 16:00 w Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi.
Program spotkań:
Spotkanie 1: 23.09.2020, godz. 16.00
Temat spotkania: Własne doświadczenie
- Ogólny przegląd projektu i metodologii
- Tradycyjne modele edukacyjne
- Nowe modele edukacji
Spotkanie 2: 30.09.2020, godz. 16.00
Temat spotkania: Punkt widzenia innych osób
- Refleksja nad wybranymi praktykami z Raportu PROPSECT
- Informacja zwrotna na temat praktyk
Spotkanie 3: 07.10.2020, godz. 16.00
Temat spotkania: Strategie działania i zmiany
- Plan działania “Service Learning”
- Informacja zwrotna i końcowa refleksja
Miejsce: Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu, ul. Piotrkowska 278, Łódź
Czas trwania: 12 godzin dydaktycznych
Na spotkania zapraszamy nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych, pedagogów, edukatorów, trenerów oraz osoby pracujące z dziećmi i młodzieżą, które są zainteresowane tematyką edukacji obywatelskiej oraz service learning.
Zgłoszenia należy kierować na adres e-mail: a.orska@medyk.edu.pl do dnia 21.09.2020.
Liczba miejsc ograniczona.
Udział jest bezpłatny.
Międzynarodowy projekt edukacyjny PROSPECT – „Link learning and social commitment for future citizens growth” ma na celu opracowanie i przetestowanie modelu edukacyjnego rozwijającego umiejętności obywatelskie wśród uczniów i skoncentrowanego na service learning, jako kluczowym momencie przejścia od wiedzy do umiejętności i kompetencji.
W ramach projektu PROSPECT zapraszamy do udziału w cyklu spotkań Koła Naukowego opartych na wzajemnym uczeniu się i dzieleniu się kompetencjami i praktykami w odniesieniu do doświadczeń edukacyjnych z zakresu edukacji obywatelskiej i skupionych na service learning, jako kluczowym momencie przechodzenia od wiedzy (know) do umiejętności (know how to be) i kompetencji (know how to do).