Dział obsługi finansowej
W dziale obsługi finansowej uzyskasz informacje na temat płatności obowiązujących na Uczelni oraz wyjaśnisz nieścisłości związane z wpłatami na Twoim koncie.
Dział obsługi finansowej zajmuje się monitorowaniem oraz kontaktem ze Studentem w przypadku pojawienia się zaległości w opłatach czesnego. Przypominamy o terminowych płatnościach zgodnie z obowiązującymi umowami i ujętym w nich harmonogramie wpłat.
W najbliższym czasie zostanie uruchomiona zakładka finanse studenta w Wirtualnym Dziekanacie.
W dziale obsługi finansowej możesz m.in.
- złożyć podanie o przesunięcie terminu płatności,
- złożyć wniosek o świadczenia dla studentów- stypendia,
- uzyskać informację odnośnie powtarzania przedmiotu i opłat z tym związanych,
- uzyskać informację odnośnie ubezpieczenia NNW i ubezpieczenia zdrowotnego,
- przesłać dane do wystawienia faktury,
- dział współpracuje z Samorządem Studentów WSBiNoZ w zakresie podziału funduszu pomocy materialnej,
- wystawianie rachunków dotyczących czesnego, szkoleń, konferencji,
- informacje związane z programem Aktywny Samorząd,
- informacje związane z kredytem studenckim,
Ogólne informacje
- Należne opłaty za świadczone usługi edukacyjne należy wnosić zgodnie z harmonogramem płatności na umowie w formie płatności przelewem na indywidualny rachunek bankowy przydzielony studentowi.
- Czesne opłacamy w miesięcznych ratach lub w postaci jednorazowej wpłaty za semestr na początku danego semestru. Za termin wniesienia opłaty przyjmuje się datę zaksięgowania środków finansowych na rachunku bankowym WSBiNoZ.
- Nie przyjmujemy wpłat gotówkowych.
- Studenci I roku studiów, opłatę za wydaną elektroniczną legitymację studencką w kwocie 22 zł, wnoszą w terminie do 30 października br. po podpisaniu Umowy. Opłata powinna być wniesiona przelewem na indywidualny rachunek bankowy przydzielony studentowi.
- Za nieterminowe wpłaty czesnego będą naliczane odsetki ustawowe.
- Rozróżniamy dwa rodzaje wpłat na konto indywidualne studenta zgodnie z podpisaną umową z WSBiNoZ (dotyczą: czesnego, opłaty za legitymację, urlop studencki, wydanie duplikatu legitymacji, dyplomu, suplementu) oraz wpłaty na konto ogólne Uczelni.
Wpłaty za powtarzanie przedmiotu Student dokonuje na wskazane konto ogólne uczelni
91 1090 2705 0000 0001 0659 3162
W tytule przelewu za usługi dydaktyczne należy podać: imię, nazwisko oraz czego dotyczy wpłata (w przypadku powtarzania przedmiotów należy podać nazwę powtarzanego przedmiotu oraz semestr, którego dotyczy powtarzany przedmiot).
Godziny Pracy Działu Obsługi Finansowej:
Poniedziałek: nieczynne
Wtorek: 9-13
Środa: 13-16
Czwartek: 9-13
Piątek: 13-16
oraz w każdą drugą sobotę miesiąca.
Aby wizyta w Uczelni była bezpieczna i komfortowa zarówno dla Państwa, jak i pracowników serdecznie prosimy o przestrzeganie obowiązku zakrywania ust i nosa oraz dezynfekcję rąk płynami do dezynfekcji znajdującymi się przy wejściu do budynków.
Kontakt:
Przemysław Pirek
Wicekanclerz ds. finansowych
p.pirek@medyk.edu.pl
Katarzyna Wanderska
Starszy specjalista ds. stypendiów i osób niepełnosprawnych
tel.: 42 683 44 14
kom. 505 433 245
k.wanderska@medyk.edu.pl
Paulina Pająk
Pracownik Działu Finansowego