Drzwi otwarte

więcej

Stop depresji

więcej

Pracownia VR

więcej

Bezpieczeństwo wewnętrzne

więcej

Kryminologia

więcej

Kosmetologia

więcej

Prawo

więcej

Psychologia

więcej

Dietetyka

więcej

Pedagogika

więcej

Studia podyplomowe

więcej

Pierwsze kroki projektu SCALE

« wróć

Studenci ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi są coraz liczniejszą grupą na uczelniach wyższych, a system edukacji i wykładowcy muszą sprostać ich potrzebom i wyjść na przeciw chęci zdobycia wykształcenia.

Między innymi dysleksja, dyskalkulia, autyzm ale również depresja czy ograniczenia sensoryczne będą obszarem badań przeprowadzanych w ramach projektu SCALE.

Przedstawiciele Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu mieli przyjemność gościć na spotkaniu w University of Worcester w Wielkiej Brytanii, który jest koordynatorem projektu. Pozostałymi partnerami są AFORISMA societa' cooperativa A.FO.RI.S.MA. z Włoch oraz CECE - Confederacion Espanola de centros de ensenanza asosiacion C.E.C.E. z Hiszpanii.

University of Worcester ma ogromne doświadczenie w zakresie rozwiązań „włączających” i integracyjnych dla studentów z różnego rodzaju szczególnymi potrzebami. Wcześniej zaangażowany był w projekt SCIPS https://scips.worc.ac.uk/project/ do którego SCALE ma w znacznej części nawiązywać.

W ramach prac projektowych zidentyfikowane zostaną potrzeby wykładowców w zakresie pracy ze studentami o szczególnych potrzebach, oraz, co bardzo istotne wymienione zostaną stosowane w różnych instytucjach partnerskich praktyki dotyczące rozwiązywania istniejących problemów. Efektem współpracy ma być zestaw narzędzi on line służących wykładowcom.

created by: Strony Internetowe Łódź