Powered by Smartsupp

Start rekrutacji!

więcej

Drzwi otwarte

więcej

Stop depresji

więcej

Pracownia VR

więcej

Bezpieczeństwo wewnętrzne

więcej

Kryminologia

więcej

Kosmetologia

więcej

Prawo

więcej

Psychologia

więcej

Dietetyka

więcej

Pedagogika

więcej

Studia podyplomowe

więcej

Jak rozmawiać z rodzicami, jak rozmawiać z nauczycielami?

« wróć
Serdecznie zapraszam na kolejny webinar z cyklu "Bądźcie prowadźcie, chrońcie".
7 lutego o godzinie 18:00
 
Tym razem: „Jak rozmawiać z rodzicami, jak rozmawiać z nauczycielami? – czyli komunikacja szkoła-dom, specjaliści-rodzice"
 
To spotkanie, na którym zastanowimy się wspólnie nad tym, dlaczego tak często rodzice i nauczyciele stoją po dwóch stronach barykady i bombardują się pretensjami zamiast współpracować. Rodzice zarzucają pedagogom i specjalistom brak zaangażowania, złośliwość („Ona po prostu się uwzięła na mojego syna!”) i lenistwo, a pedagodzy odwdzięczają się mówiąc o roszczeniowych rodzicach, idealizujących swoje dzieci, głuchych na jakiekolwiek sugestie. A przecież wszystkie strony mają tu ten sam cel: dobro młodego człowieka.
 
Jak wyglądają te rozmowy? A jak mogłyby wyglądać? Razem poszukamy sposobów, by spotkania rodziców z nauczycielami, psychologami, pedagogami i innymi specjalistami były dobre i owocne – przede wszystkim dla dzieci, w sprawie których się odbywają. Stworzymy dekalog takich rozmów dla każdej ze stron, zidentyfikujemy najczęstsze błędy i przeszkody, które stoją na drodze do współpracy dorosłych. Wreszcie zrobimy kilka ćwiczeń, dzięki którym łatwiej znajdziemy wspólny język nawet z najbardziej opornymi rozmówcami.
 
Webinar poprowadzi:

mgr Liliana Fabisińska – pedagożka i kryminolożka, absolwentka podyplomowej psychologii zmiany postaw i zachowań na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów doktoranckich na Wydziale Pedagogiki Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Studiowała nie tylko w Polsce, ale też w Anglii i w RPA. Uwielbia uczyć studentów, dzieci i seniorów. Prowadzi warsztaty arteterapeutyczne i rozwojowe, uczy kreatywnego pisania, o którym wie całkiem sporo – bo kiedy nie zajmuje się pedagogiką, pisze książki, bajki terapeutyczne, dramaty i scenariusze. Jest stypendystką Ministerstwa Kultury oraz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, laureatką wielu ogólnopolskich konkursów literackich, dramaturgicznych i dziennikarskich.
Uczestniczyła aktywnie w kilkudziesięciu konferencjach naukowych. Jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół literatury dziecięcej; arteterapii, zjawiska przyjaźni dziecięcej; komunikacji na linii szkoła-rodzice, zjawiska kozła ofiarnego w przedszkolu i szkole, a także funkcjonowania rodzin adopcyjnych, zaburzeń więzi, FAS i FAE.
 
 
 

created by: Strony Internetowe Łódź